Wij blijven voorlopig geopend!
Deze keuze is gebaseerd op de meest recente adviezen van het RIVM, GGD, KNGF en lokale autoriteiten.

Wij nemen de volgende maatregelen ten aanzien van het CoronavirusWilt u alstublieft uw afspraak bij onze praktijk afzeggen per telefoon of via de mail in de volgende gevallen:
■ Koorts (>38 graden) hebt met luchtwegklachten (hoesten of kortademigheid);
■ En de afgelopen twee weken in een land/regio geweest bent met verspreiding van het coronavirus;

• China (inclusief Hong Kong en Macau)
  • Singapore
  • Zuid-Korea
  • Iran
  • Noord-Italië, provincies Lombardije, Veneto, Emiglia-Romagna en Piëmonte

■ Of als u de afgelopen twee weken contact hebt gehad met een patiënt met het coronavirus in Nederland;
■ Als u in de risicogroep valt. De risicogroep zijn mensen >70 jaar met een chronische ziekte en/of minder weerstand (neem contact op met uw fysiotherapeut);
■ Als u groepstherapie heeft (neem contact op met uw fysiotherapeut of individuele training mogelijk is) Wat doet de praktijk eraan?

• Wij zullen als praktijk zorgen voor voldoende handgel en papier om uw handen mee droog te maken.
  • Iedere dag zullen de handvatten in de praktijk, wc’s en oefenzaal worden schoongemaakt.
  • Wij schudden u geen hand vanwege hygiëne.

Indien wij als fysiotherapeuten klachten ervaren, zoals hierboven beschreven, zullen wij NIET werkzaam zijn. Dit alles om uw hygiëne in onze praktijk zo optimaal mogelijk te waarborgen in de praktijk.

Met vriendelijke groeten,

Medewerkers van Fysiotherapie Het Weeshuis